Yeeeyyy

Denna flytt !!
Ja finner inga ord ! Haha

Vet ni, Jag hade längtar efter o flytta själv! 
de e fan inge roligt o stå o packa allt själv, ( iof gjorde jag de sisst med)
De senaste flytterna har man ju hafr "sällskap" JAG har inte behövt ta allt själv, så som lampor, skruvsaker osv ..
mer "kill göra"  Men mig, gör de väl inte så mkt o göra de själv heller, jag är väl enb "pojk/flicka" haha
Gillar o skruva o ha mig ... Men jaa, ni kanske fattar vad jag menar ??

Kan säga att jag kan ha stökigt hemma, men nu har jag fan KAOS !!
Men nu sover Linnéa för natten, o jag ska packa ALLT ikväll, för de blir ingen mer måltid här eller så, för imorgon bitti så ska Linnéa till dagis o jag ska jobba!
YES ni läste rätt, jag fick jobb på den mest opassande dag denna vecka!
Men de gör inge, får jag bara ner allt ikväll så behövs de ju inte imorgon = mindre o göra imorgon!!

äähh, dax o sätta litte fart nu faktiskt !!

Hej hopp!!

Älskar min tjej <3

Kommentarer
Postat av: Sessan

aah visst är hon söt ^^ hihi.

2010-09-16 @ 18:36:40
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/
Postat av: erika

okej låter bra det, jodå det rullar på som vanligt med mig, jag skanar karlskoga hehe.

Hopaps det går bra med flytten.

Kramis

2010-09-17 @ 10:01:45
URL: http://minimini.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0