Sorry!

Sorry Josefin min vän för du inte fick vara med i min blogg !!


Här får du ett nästan alldeles eget inlägg ;)

Igår va jag o hälsade på dessa pussgurkor med !
Visst är de söta ?
Där åt jag toblerone och drack kaffe, Linnis drack saft o åt glass o godis!
Vart bara en lite kort sväng där!
Men snart tycker jag vi ska ses igen =)


Hoppas alla haft en kanon dag ?
De har jag nästan haft !
Har vart upp till lägenheten o kollar .. Wiihhoo snart klar !!1
Vart till degerfors och fixat bilbältet -  Helt själv ! Duktig som jag är!
Va dock väldigt sur och grinig, om inte allt går i min takt och som jag vill, då vänder jag mig oxå om!!
Men Jimmy, Står ut, han får höra några vackra svordommar o så..
men han backar o lämnar mig ifred ( Vilket gör mig mer ilsk) Men de är väl så jag vill ha de kanske :D haha
För att sedan när jag är glad, när jag fått allt ordnat, då är de Jimmys tur o bli sur för att nåt inte går hans väg!
haha roliga som vi är !!
men Ack så roligt o är o fixa saker själv på bilen !!!

Linnis har vart på dagis idag, sen va vi på kalas hos min kusins dotter!
Ååhh vad jag älskar min tjej !  Hon är den vackraste som går i ett par skor!
även utan skor är hon minst lika vacker :D

Älskar min tjej <3

Kommentarer
Postat av: jag

haha det var bättre;P super kul att se er..

2010-09-14 @ 22:15:27

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0