smygflyttar!

Ja som rubruiken lyder =)
Så börjar jag idag köra bort saker till källaren i nya lägenheten!
Tur Carro bor i samma hur så hon har nyckel dit ner, pratade med hyresvärden i fredags, han sa de va OK att köra dit saker till källaren. Han skulle då hämta ut tapeterna så denna vecka kör dom nog igång med tapetseringen =)
Wiihhoo Hoppas dom håller på när jag är där sen, då ska jag knalla upp o titta lite ;)
Beräknas vara klart i mitten på september.
Han sa även att jag ska få diskmaskin till lägenheten, hyran höjdes dock med 50 kr! Men men, kanske ska följa modet .. De e ballt !
Har nu lastat in allt "småplock" från källaren i bilen, dvs kartongerna och påsarna o en pulka!
Har fått lånat Jimmys nya åk, De ni ;)  960 Automat, hur skön sen helst att köra =) Me like !
Jag är fortfarande sjuk, inte så mkt till röst eller så! Men de gick, jag tog de ganska lugnt, och kartongerna va inte så tunga heller, men ett jävla spring blir de ju ...
Det står 5 tomma kartonger i förrådet jag ska ha, så tänkte även ta med dom hit, packa lite saker från lägenheten och löra bort o ställa i källaren så länge, vet dock inte vad jag kan ta, eftersom jag kommer ha Linnis minst 1 vecka till innan flytten, så då kan jag ju inte ta med så himla mkt, men allt i vetrinskåpet skulle ju kunna packas med faktiskt, för någon mer fest i denna lgh lär det inte bli! 

jaja, nog om tjatet om min flytt.. Inget som intresserar er ändå, men bloggen är frivillig o läsa ;)

Fick även brev hem, tänker inte gå så mkt närmre in på det, men kan säga det är SKÖNT o flytta nu, för nu kan det inte hända så mkt med *det* och sen har jag en ny adress !
Just ja, på tal om adress, ska jag nog gå in på adressandring.se nu .. Haha
Älskar min tjej <3

Kommentarer
Postat av: jimmy

ja vet att min bil är underbar :D vill du köpa den ;) braw braw :P

2010-09-10 @ 10:28:17
URL: http://darlingsunshine.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0