Örebro!

idag bär det av till örebro!
behöver köpa gardinstång så att jag får upp gardiner i mitt sovrum!
Så de blir Ikea för hela slanten =) ( Kanske Jula oxå;))

Vill ha hem Linnéa nu och få ordning på hennes rum!
Tänkte plocka in lite saker där, men vill inte ta för mycket för jag vill att hon ska få vara med o packa ordning själv oxå! De tycker hon nog är roligt =)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva .
Igår va Jossie o tobbe här och spanade in lägenheten, de verkade gilla den, roligt o höra!
Känns ju faktisk lie speciellt när man själv valt alla tapeter o så =)  Kul att folk tycker om dom oxå!

Imorgon ska faster Anne hjälpa mig och tvätta fönsterna i andra lägenheten, jag ska städa!
Joo Jag kan tvätta fönster, men de är inge roligt! Då är de bättre o få hjälp ;) Haha

Hej då, har nog inte så mycke mer o skriva !!

Älskar min tjej <3

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0