Helgen!

Har haft en kanon helg i Stockholm =)
Torsdag kvall när jag kom tog vi de bara lugnt o sen gick o la oss o sov efter vi pratat lite!

Fredag på dagen gick vi bara ner till ormingecentrum och kollade lite o handlade lite mat!
På kvällen gick vi till Celinas mamma o drack några glas vin o champange!
Hon hade haft tjej middag där, så vi gick dit o sa hej! Väldigt trevligt och träffa henne igen o se hur hon bor nu, väldigt snyggt !!

Lördag när jag vaknade va de ju inte så himla bra, vaknade med ett sms av att en bekant dött!
Jag ringde och pratade lite med min faster..  Vila Ifrid P ! Nu har du inte ont längre !
På kvällen runt 18 åkte vi buss/tunnelbana till söder för att dricka.. O dricka ännu mer ;)
Hamnade på 2 krogar och ett till ute ställe som heter "ett ställe" vilket var hiiiiimla trevligt!
Där dansade vi och drack!  Jag fixade mig en gratis cider, och även nytt vin på ett ställe! Haha !
Det va riktigt roligt heeela kvällen, Vi dansade oss heltblöta i svett! de rann..vid 3 tog vi bussen hem till Celina igen!
Så nu har man vart med i "utelivet" i stockholm, o de va riktigt trevligt!

Idag när jag skulle åka hem, hade jag ställt klockan på 9, tror ni inte jag stängt av den eller ?
Vaknade kl 10, PANIIIIIK! Sprang in till Stefan o Celina som sover, VI MÅSTE ÅKA NU!!!!
Så skyndade jag mig o gjorde mig orndning så jag han med tåget hem som gick vid 11! Haha


Skriver mer en annan dag!
Ska ta de lugnt nu, är riiiiktigt trött!!!


Älskar min tjej <3

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0