Flytten avklarad!

Kan man nästan säga att den är nu!
inte riktigt då jag har städet kvar i gamla lägenheten, men tror nog det ska gå ganska så fort iaf ;)
Speciellt med faster Annes fönstertvättar hjälp :D hihi
Tack ALLA som hjälp till med flytten.. Största delen har Jimmy hjälpt mig, Med bil, bär, lits skruvning o allt vad en flytt innebär + Mitt tjöt ;)  är gudomtligt tacksam för det !
Jerry, svante, pappa, Roger Kusin tobbe, mamma ( för barnpassning), Carro!  Tack !


När jag kommer hem ikväll, tänkte jag vika in alla våra kläder i garderoberna, kanske sätta upp gardiner i Linnéas rum, om jag orkar! Annars ska jag ta en hel slappar kväll ikväll när tvätten är in viken!

Känns som de kan behövas o bara sitta ner o ta de lugnt o koppla bort vardagen lite!

Skrutt åkte även till stefan idag .. =(  Men hon kommer snart tillbaka! Man får se allt possitivt! =)

Förästen. nästa helg åker jag till Stockholm ! Wiiiihhoooo, DET ska bli riktigt skoj!
På lördagen ska vi gå ut ett gäng o roa oss eller vad det nu blir =) Hehe

Älskar min tjej och mina vänner <3


Kommentarer
Postat av: AK

Gud vad skönt att ha det gjort !! Hoppas du fick användning för lådorna =)



Är du hemma på torsdag ?? Jag åker till dfs då nämligen =P



Kramkramkram <3<3

2010-09-19 @ 18:47:18
URL: http://tankaralaak.blogg.se/
Postat av: Celina

shit vad roligt det ska bil :D

2010-09-19 @ 19:00:42
Postat av: Kicki

Skönt att flytta! Vart har ni flyttat, till större? :)

2010-09-20 @ 19:07:09
URL: http://kicki.webblogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0