bildbomb!!!

Här bjuder jag er på en liten bildbomd, som ursäkt för dåligt uppdatering med bilder på senaste tiden!
Kom ju på att jag har en minneskortgrej till USB, så jag får in korten från telen via den :D


Linnéa ville ha tatto som mamma, så köpte sånna där klister grejjer=) Så sött!


Linnéa har dragkamp med hunden Chelsea, undra vem som vinner!


Celina och hennes mamma i stockholm!



När vi va ute kom även min kusin dit!
Mycket roligt o träffa honom igen =)



Och en Ego bild på mig såklart ;)



Celina kusin har nog fler bilder ändå =)

Nu ska jag bege mig till educktus !!  (( Stavning?!?!?!?!))


Älskar min tjej <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra nyktert.

2010-09-27 @ 17:30:46
Postat av: charlotta sundh

Snygg Outfit snygging :)

2010-10-01 @ 10:59:25

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0