Brandlarm

Vet ni ??
Jag och Linnéa ÄLSKAR o bo här vi bor nu!!
Vi har varit ute varje dag denna vecka, och vi tycker det är både skönt och skoj!
Linnèa skrattar och springer runt i löven precis som om man släppt hönsen ut burarna!
Så sött hon är!
Och finns inget goare än hennes skratt, de värmer hela hjärtat mitt <3 Att se min tjej lycklig!

Bjuder på några bilder oxå!!

Wiihhoo Nu är sommaren slut..  typ!!
Tyvärr  ! haha



Idag va Jossie med oss ute o lekte med!
En fin bild på tjejerna =)




I affären skulle vi vänta på Jossie idag, skulle handla så vi kunde äta taco!
Då passade Linnéa på att busa lite, och mamma fotade såklart =)




Och Linnéa fick en cykel från en kompis, då dottern hade växt ifrån den!
Himla snällt tycker Linnéa o jag! Linnéa har cyklat varje dag..
Hon tycker det är roligt att både cykla och att gå med cykeln!
Super duktig är hon oxå för den delen!
Hennes Leende va STORT när hon gick upp för trappan och fick syn på cykeln!




Älskar min tjej så grymt mycket !
Hittils har hon varit en ängel med allt denna vecka <3
Annars brukar hon alltid trotsa o ha sig.. Men inte nu!



jahaopp. O när man ska avsluta detta inlägg, blir jag LIVRÄDD!!
brandlarmet från grannen under mig piiiiiper!!
jag skiter ner mig ( inte ordagrant nu), springer ut i köket, öppnar fönster för o känna bränd lukt!
Joovisst tusan luktar det bränt! Kollar ner, grannens fönster under mig ståt liiite öppet, och der bolmar ut massa rök! HJÄÄÄÄLP! Ska jag ta väcka på Linnéa o springa eller vad ska jag göra ??
Hör att brandlarmet är tyst.. Pjuuh!
Ringer kompisen Carro( Granne oxå) och berättar, hon kommer ut och pratar med mig via fönstret..
Då har han öppnat fönster helt = han är hemma!
Efter en liten stund kommer grannen upp och knackar på dörren, presenterar sig och förklarar vad som har hänt..
Så att ingen skulle hinna ringt brandkåren o så.. Himla hygglig granne va han iaf :)
Han skull göra kyckling i ugn, stekte det i olja, och oljan hade skvättat upp på de där värmerören i ugnen, så det hade fjuttat eld därifrån = massa rök!

Ja herregud vilket avslut på denna härliga bloggen!!

Älskar min tjej <3

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0