Klippt!

Igår va vi hos min pappa, han fyller år idag ! Grattis Grattis =)
När vi va hos pappa så kom vi på att vi kan ju åka ner till Seppo o bojan ( farbror+fru)
För att försöka klippa Linnéa!
Vi stannade på pekås och köpte tablett ask = MUTNING!
Men vadå, godis- strunda hon i
Nalle och tutte - strundade hon i..
Hon va såååå duktig!! försöka gången hon klippte sig, förutom luggen när hon va liten!
Hon bara satt, så himla duktig!!  När Bojan började klippa henne sa hon " De gör inge ont" o tittade på mig ! hehe
Så himla sött!!
Nu är hon hos Stefan denna vecka..
Idag tvättar jag, sen ska jag på föreläsning på folkhögskolan för utsatta kvinnor!
Det blir nog riktigt spännande o lyssna på..


Nu sitter jag och fixar mer musik till mp3n som jag har i bilen..
Fixade en egen Linnéa mapp med barnmusik på..
Så nu ska vi poppa Linnis o jag när vi åker bil :D Haha


Imorgon är det föräldramöte på dagis!
Ohhoojaa vad vuxen jag är ;) hahaha
Linnéas Farmor ska ev följa med för Stefan ville/kunde inte..

Nu ska jag städa !!

Heeej dåå!!!

Älskar min tjej, som älskar min näsa !


Kommentarer
Postat av: Syster

vad duktig hon är lilla tjejen :)

2010-10-18 @ 15:20:41

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0