Jobb o punka!

Kan med stor glädje säga att jag har 3 jobb dagar framför mig =)
Imorgon och på söndag, och den 6e november!!
Så iaf 4 dagar i oktober har man jobbat ;) Haha, alltid något!! Hoppas man får mer sen ..=)
Fast jag är mer inne på Norge jobb nu faktiskt, kollar runt på norges Af om och söker mig dit !

Igår va jag hos en kompis och hälsade på!
När jag kommer ut till bilen kollade jag, fan vad snett den står:S
kollar, nej fan, de är en grop där så de är nog därför, men sen tänkte, näää, något är fel!
Går runt bilen,och visst fan va de punka ...
jaja, bara börja skruva dit resevrdäck o så.. Fick hjälp av kompisen, då jag inte kan med ommkradften eller nåt!
Så nu senare idag ska jag ta mig till degerfors och byta däck, byter alla 4 faktiskt !
men riktigt nice att man bara får köra typ 50 med reservdäcket på bilen!
Får fint lägga mig i väggrenen och ligga som en gammal tant som är ute på vägen för första gången! Haha

Jaja de blir nog väl!!!

Älskar min tjej mest av allt  <3<3



Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0