Truck!

Oohh yeees !
Ni läste rätt ;)
Idag va första utbildningsdagen till truckkort :D Imorgon oxå teori + Prov!
Klarar man provet får jag köra måndag, tisdag o onsdag nästa vecka =)
Så håll era tummar nu för mig imorgon :D

Kan ni se mig i denna ;) HAHA



Förlåt som vanligt för dålig uppdatering, jag VET jag är värdelös på att uppdatera bloggen nu mera...
Linnéa, Ja vad ska man säga!!!
Hon utvecklas mer o mer, mååånga goda skratt blir det i hennes underbara närvaro, men även MASSA trots!
Meen, självkart överväger ju alla goa stunder med henne framför trottsen, så man står ut!
Vart FÅR hon allt ifrån ? Här om dagen skulle hon åka till turkiet o köpa godis ? Eh Jaha ? Turkiet av alla ställen ?
Hon är så himla mkt för pengar nu.. Hon fick hela 100 kr av min pappa när vi skulle åka till örebro med min faster i veckan, hon fick ha pengen i sin egen ficka och betala i leksaksaffären själv, hon köpte en ringklocka till cykeln och ett ritblock.. =)
Först hittade hon en stor mimmi som kostade typ 300 eller 400 kr..
Jag sa att hennes pengar inte räcker, "Men jag HAR pengar" sa hon väldigt bestämt! hehe
Så go..
Pratar man med någon om att köpa något som kostar, lägger hon oxå till att hon faktiskt HAR pengar¨!
Såå söt min lilla skrutta =)

På fredag blir det ev ett besök till Ullared :D Wiihhooo


Älskar min tjej mest av allt <3

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0