Sorry

Här kommer en bildBOMB!!

Eftersom jag ser att ni, mina kära läsare, fortfarande hänger kvar så ska jag väl ge er ett inlägg då ;)

Ska iaf börja med att berätta att jag "fått jobb" i karlskoga, ska gå bredvid nästa vecka på ett boende ..!
Känns så hiiimla nice faktiskt ..  Då blir jag ju timvikarie här i karlskoga oxå = chans till mer jobb !
Jag gillart !!!


Linnéa lekte fotomodell när hon kom, tog säkert 15 kort med olika poser från henne ;)
Hihi!









Idag va vi hos Mirjam och Filippa, tog en bild på de små gulliga liven!!
Neej inte så små förästen.. Rätt stora faktiskt ;)

Älskar min tjej <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Eva

underbara bilder!

2010-11-24 @ 11:20:53

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0