Myspys!

Ja, de kan man säga att jag o Linnis har haft idag..=)
Hon kom till mig idag, de va myyys!
Började med att kramas i soffan en stund ( hon är alltid mammig o kramig när hon kommer på söndagarna)
Sen in på hennes rum där vi började lägga ett stort pussel!
Tog några timmar, för mellan pusselbitarna tappade hon hålamodet och vill se film, o så skulle vi ju äta!
Men tillslut vart de klart iaf :) Hehe
Nu sover hon så gott i sin säng så..!
Min prinsessa är mitt allt  <3
Skrivet igår, blev bara inte postat
--------------------------------------------------------------

Idag har jag kört truck :D
O wiihhoo, kan säga de va riktigt skoj..=)
"gänget" som är där, vi är 7 st, 2  tjejer och 6 killar , Har riktigt roligt ihop..
Ingen är särskillt blyg o vi skojjar o har oss! Vilket gör utbildningen mycket lättare..
Man behöver inte skämmas OM man skulle göra misstag eller fel, Vi är ju inte mer än människor allihop som är där!
Imorgon ska vi köra ännu mer truck, jag längtar o tycker det ska bli skoj..=)

På lunchen ska jag nog träffa min morbror Anders som ska till kga o jobba, ska bli jätte skoj tycker jag o få träffa honom igen.. =) Han hörde av sig idag när han va i karlskoga, men då kunde jag inte smita ifrån, men imorgon ska vi nog ses =)

Idag har jag knappt träffat Linnéa alls=/ Känns inge roligt,
Imorse vaknade vi tidigt, så då mös vi lite, innan hon skulle till dagis 7:30 o jag skulle på kursen..
Sen hämtade jag henne strax efter 15, o sen kom pappa vid 16, då åkte jag iväg på nästa "möte"
O när jag kom hem va hon trött, då va de bara o lägga henne!
Imorgon ska vi träffa jenny och hennes barn, en tjej som jag träffar via ett "möte"  Kan jag kalla det så tro??
Så Linnéa ska få leka med hennes barn, dottern (tror jag) är nästan jämngammal med Linnisen!!

Tyvärr tänker jag inte bjuda er på bilder denna gång !
Hoppas ni ändå stog ut o läsa min ointressant blogg! Hahah
men de verkar ju som ni gör de, eftersom så många hänger kvar fast jag inte uppdaterar =)
Det glädjer mig..!

Nu ska jag nog snart ta natten, just ja, på tal om natten!


Imorse, trodde jag, vaknade jag o började leta efter linserna o tänkte ta på mig dom, planera vad jag skulle ha för kläder osv, ja ni förstår, jag trodde jag skulle gå upp!
Men sen slog mig tanken, vad F*n är klockan ?
Gick o kollade klockan, o då va hon bara 01:22, suck tänkte jag som va såå pigg, men sen även skööönt, har mååånga timmars sömn kvar=) haha!
Sjukt att man bara kan vakna sådär o tror att de är dax o gå upp, nä'r man egentligen somnat för någon timme sen bara !! jaja
Där fick ni lite mer onödig info!!

ha de gött!!

Älskar in Linnis mest av allt <3


Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0