en blogg om....

Kaffe =)

Haha nej då, skämt åt sido!
Men jag har iaf hittar världens sötaste kaffe bryggare på ÖoB..!
En liiiiten bryggare för 99 kr o typ 5 koppar!
Den SKA jag ha idag!
För min perkulator är inte som den borde, det tar huuur länge som heslt för den att "rinna ner" så tål man inte o vänta så ska man ju inte komma på kaffe hos mig iaf!
Men det negativa är ju att det är mycket GODARE med perkulator kaffe, meeeeen min plånbok tillåter inte en ny perkulator just nu!!

Jaja, nog om kaffet nu!
Igår va Jimmy o jaqg på bio i örebro, Vi såg SAW 3D, den va bra faktiskt, vart dock liiiite besviken på de där 3D effekterna, häftigaste effekten va på reklamen då festisflaskan stog framför nyllet på mig! hahahah

igår på jobb intervjun som jag va på vet jag ej hur det gick, de behövde inge vikarier nu iaf!
Men de återkommer om de behöver fler =)


Älskar o saknar min prinsessa  <3  !!!

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0