vet inte

vet inte vart jag ska börja eller sluta skriva..
vet inte hur mycket jag vill skriva till er ...
vad KAN jag skriva om mitt liv nu då?!

Blanade känslor nu igen, vart är slutet? är det nu, eller är det bara början, eller mitten kanske ?!
Ja, det får jag nog reda på om några veckor...
Har iaf fått lite besked idag..

Jobbat hela helgen, sorry för dålig uppdate..
men det har vare skoj o jobba, jag o Linnis har sovit hos mamma..
för mamma hade Linnis då jag jobbade.!

Denna vecka sker det ganska mycke.
Begravning, skola, danmark, möte..
Skriver inte mer än så, lika väl de!
Som jag skrev i ett tidigare inlägg kan jag inte skriva VAD jag ska göra.
Men nu vet ni lite, fast i fel ordning...
bättre jag skriver när jag gjort något!!
Men motivationen till bloggen finns inte så mkt kvar av.
Dels för jag inte VET vilka som läser den...

Saknar min tjej som åkte till Stefan igår .. <3

Tänkte bjussa på bäbis bilder!!

Stolt morfar på BB!



Lika stolt mormor på BB






Älskar Linnéa mest av allt <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag läser:)

2010-05-17 @ 15:28:24
URL: http://beecka.webblogg.se/
Postat av: Syster

Vad ska du göra i Danmark?

Tråkigt med begravningen. skulle gärna vilja vara med, men har inte råd.. men ska gå o tänka ett ljus här hemma.



Får du sommarjobb i Degerfors lr?

2010-05-17 @ 15:56:31
Postat av: erika

vännen du vet att jag finns här dygnet runt om du behöver, tveka aldrig. Hoppas att allt löser sig för dig.KRam från småland

2010-05-19 @ 11:30:55
URL: http://minimini.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0