Helgen

Helgen som vart har jag jobbat..
Det va Super duper roligt vill jag lova!
Kan säga att jag trivs, det ENDA jag INTE trivs med, är att gå upp på morgonen..
Meeen, man är ju van att vakna vid 6-7, men inte att vara färdig, sminkad,påklädd osv..
Linnis vaknar ju vid 6-7 varje morgon, men då är det ju TV o mys som gäller..
Hon är super mysig på morgonen, först ligger vi i sängen och bara myser, håller om o Linnéa äter välling..

Imorse vaknade jag av att hon stod vid fotändan och lät med en brandbil som tutar när hon trycker på knappen..
Hörde den 2-3 ggr, sen undrade jag vad tusan de va som lät, Tittar neråt o ser henne stå och as flina åt mig..
*Morgontrött morsa*   Men ack så söt hon är min lilla underbara fina dotter..
Men hon säger själv att hon är min kompis, för en kompis är snäll, och man är snäll mot sina kompisar.. hehe...

Hon har varit på dagis idag, sen åkte vi till dfs, till Sara, drack kaffe och Linnéa åt 2 bullar, hon som annars brukar äta en halv bulle, hon är mer förtjust i glass än bullar o kakor har jag märkt, sen åkte vi vidare till min pappa..

Sen hem, då kom Jossie, hennes syster hade köpt en toaring till skrutt från Ullared.. Snällt =)

Oj, jag hade inget o skriva om när jag började skriva, men det kom ju upp rätt mycke ändå..
Ska försöka avrunda lite..

Kommer en bild nu sen Linnis va med mig till min mammas jobb (posten)
OJ, insåg nu att jag hade med den i ett annat inlägg:P
Men skit samma
OBS!!!!   LÄGG MÄRKE TILL !!!!!!!!!!



...... Att hon ritar med vänster handen ?!?!?!

Oftast gör hon de, nästan alltid.. NÄR visar det sig om de är höger eller vänsterhända ?! VAD visar dom det på, Mat, hålla gaffeln, rita ?! Vad mer ?! 
Hon ritar med vänstern, men gaffeln/skeden har jag inte tänkt på, får göra de imorgon..
Men vilken ålder ca brukar man "fastställa" ?!?   Hennes pappa skriver med vänster..
Gärna tacksam för svar... är väldigt nyfiken om det blir så..  
Inte är det väl konstigt o vara vänster hänt ?! Vad beror det på..?
fast det kan ju ändra sig..
HM, Att en sån liten sak kunde ha så många frågor...:P


I vilket fall älskar jag Linnéa mest av allt.. Lika vacker o underbar i mitt högra öga som i vänstra ;)


Kommentarer
Postat av: lilla jag

jaha du fick med en rad om mig;P haha jag kan inte svara på det där om att vara vänster hänt, men det är iaf inget konstigt att vara det;p kram

2010-05-11 @ 10:43:59
Postat av: Celina

Det kan vara jobbigt att vara vänsterhänt då det gäller vissa saker. Som att använda saxar, men det finns ju saxar för vänsterhänta också! Förr i tiden fick man inte skriva med vänster hand i skolor. I vissa fall kunde de tillochmed kapa av handen. Men idag tror jag inte att det är någon större fara :)Haha, Linnéa kommer hem en dag från skolan och berättar "Mamma, idag kapade fröken min ena hand" - nej :) vet inte vilken ålder sånt fastställs - GOOGLA!

Det gör inget (ang det sku skrev i min blogg :)

2010-05-12 @ 21:58:08

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0