efter skåne

Resan hem från skåne gick jätte bra oxå!
Stannad ei jänköping o hämtade upp Erik o josefin, fast dom åkte egen bil..
Sen hem, packa kläder o vidare till mamma för o sova för att på fredagen åka till uppsala på begravning..
Det var så fint på begravningen, mycke folk o mycke känslor..

Här är en bild från skåne/danmark=)
Jag går egenom tullen med bagaget och Lollo o Jimmy är papparazzi ;)


Sen lördagen då vankades det Partaj =)
Tyckte det va göör skoj, o jag drack, ehm hmm,. Lite lagomt kanske ;)  ?
Söndag gick åt att må sisådär..
ont i händerna/lederna som jag alltid får dagen efter jag dricker
*NEJ, jag är inte ute o slåss ;) *
O så fick jag hem min underbaring  <3
Myspysmys  <3

O sen har det väl inte hänt så mycket mer..
Eller JO
SISTA dagen i skolan idag :D Wiiihhoooo =)
O jag är GODKÄND!!!
Ska lämna in ett sista arbete på torsdag bara, men det är jag ju klar med.!!
O nästa vecka ska vi ha avslutningsfika bara..=)





En liten rolig bild jag tog i kristinehamn när jag va där på en tripp!
hade aldrig sett en polishusbil tidigare, men ni har jag gjort de ;)

O vissa bör sova i en sån

Detta kort tog jag på en tripp i kristinehamn... Kanske tillhör föregående inlägg!


Nu ska jag nog snart ta natten, försöka somna i tid..
Först blir det en dusch..
Ska försöka hålla er mer uppdaterade kära läsare =)

Blev inga bilder på min käraste idag, men orkar inte hämta kabeln som vanligt ;)


Älskar min underbara tjej <3


Kommentarer
Postat av: Celina

Tack :) <3

2010-05-28 @ 20:49:37

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0