Bröllop!

Igår vankades det bröllop !
Träffade massa släckt som man inte känner, en ny kusin osv!
Och även min riktiga mormor =)

En bild på 4 generationer
Linnéa, mamma,mormor och jag !
De va första gången Linnéa träffade mormor, o jag hade inte träffat henne sen 2003!
Det va riktigt roligt, o mamma o mormor va SÅ lika!



Linnéa sitter med brudparet!
Min morbror och hans numer fru Jemimah!


Släckten typ !
På hennes sida och på min mammas sida!
Fast många står bakom och fotograferar oxå :P


Bröllopsvalsen



Jag och min kusin Kristoffer !
ROoligt o träffas efter sådär 20 år..



jaa, de va några av alla bilder !
och det va sååå himla roligt !
O linnéa höll igång heela tiden!
dansade och tjoade till musiken, sjöng i kyrkan med alla andra såå söt!
Hon skötte sig utmärkt, hon blev lite arg i kyrkan bara, men det gick över =)
Vi sa att vi stannar så länge Linnéa orkade, o hon höll igång, men vid 21:30 så blev hon trött..
Så då bestämde vi oss för att åka hem, så Linnéa somnade i bilen hem!
Vi var ju i kolsva, ca 12 mil hem ifrån!

Det är konstigt, man träffar släckt som man inte känner direkt!
men man kommer så nära varandra ändå, precis som man alltid brukar ses typ!
Man är sig själv helt enkelt! Helt otroligt roligt !
Hoppas vi ses i sommar igen =)

Älskar min Linnéa <3





Kommentarer
Postat av: Eva

Det var helt underbart kul! Den bästa kvällen på länge.. utan tvekan..

Men bilderna du tog igår, kan inte du skicka dom till min mail så jag också får de! :)

2010-05-02 @ 20:34:20

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0