Bilder

Tänkte faktiskt bjuda er på en bild blogg idag ..

Min söta tjej <3
 

En dag när jag hämtar henne från dagis, vill hon visa hur duktig hon är o hoppa studsmatta
(kepsen bakåtfram!
 

Idag va vi på bilträff i Ånnaboda
Linnis körde lite Cadillac :D
*Kanske blivande raggare, mamma hoppas*
Vill själv köpa meg en Jänk när jag blir älrdre !
 

Så körde hon även sunshine..
Fast där vart hon lite sur för hon inte fick ha skor i sätet


Sen va vi hem till mamma o Linnéa o mamma bakade sockerkaka:D


Jaa, är väl de som hänt idag..!
Igår va vi ute o lekte heeela dagen, från 9 på morgonen o kom hem 20 på kvällen..
Va bara hemma på lunchen o åt o Linnéa sov..
igår efteriddag va vi hos Jimmy och grillade med Lotta o Ina
Super trevligt =)

Skriver inge mer nu för jag orkar inte !
Men titta på bilderna vilken vacker prinsessa jag har ..!

Älskar min tjej mest av allt <3


Kommentarer
Postat av: jimmy

vilken super bra blogg =)

2010-05-29 @ 21:27:42
URL: http://darlingsunshine.blogg.se/
Postat av: Syster

Gud så söt hon är lilla tjejen. :)

Men ska du flytta igen lr?

2010-05-31 @ 17:03:37

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0