Oj

Hej gott folk!!

Nu tänkte jag komma med en uppdate igen..
O kanske försöka blogga oftare, känner mig tom när jag inte skriver av mig...

Nu har jag ju bott i nya lägenheten ett tag, vilket känns bra=)
Lite för litet, men det duger åt mig o skruttan ändå...

Idag va jag på jobbintervju i degerfors inom hemtjänsten,
nästa vecka ska jag ringa för att få några pass inbokade:D
känns så himla BRA!!!
chefen hade ringt till min gamla chef dit jag jobbade förut, hon den chefen hade gett mig bra respons, hon ringde själv och berättade, hon hade tänkt o anställa mig där i sommar, men eftersom det är mycket eftermiddagar och sovande nätter passar det sig ju inte när jag har Linnéa..
Men hon hade iaf berättat för chefen i dfs att hon själv hade tänkt anställa mig, och det är ju den bästa responsen som man kan få...

Linnéa pratar o pratar mer nu, eller rättare sagt, heeeela tiden....
Hon sjunger o pratar, berätta vad mamma, pappa, farfar och morfar heter..
berättar vad hon gjort eller gör, hon är så medveten nu...

tänkte inte tjata ut er för mycke..
Men här kommer iaf lite bilder ... =)

<3
Jag har färgat håret mörkbrunt..
O eftersom jag inte blir bra på bild kan jag lika gärna lägga upp en bild när jag ändå fular mig...


MIN gose tjej <3






De va allt jag hade o bjuda på just nu som jag hade lust o skriva..!!!!
Det går även fortfarande bra med killen  =)

Älskar Linnéa <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman!! Vad roligt att du skriver lite nu.. Ska försöka komma upp snart.. :)

Vad linnea har blivit stor o långt hår har hon fått oxå.. :) Fin du är i mörkbrunt :) Passar dig.. :) Kramar på er..

2010-04-05 @ 19:15:38
URL: http://mammasmaxx.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0