Min tjej <3

Sorry för dålig uppdatet igen !
men helgen har vart fullt upp..
Jobb jobb o jobb :D  typ
Lördagen va jag på grillfest och sen ut till "kåken" en stund..
Fasen vad jag vill bo i hus nu eller radhus..
men det är väl den vanliga "sommarångesten" som kommer.. haha
Men tänk er själva..
Grilla var o varannan dag, en liten pool till Linnis, gungställning, sandlåda o ja. allt roligt man nu kan ha på en gård som gör det roligare för vuxna och barn!
Åååhhh...!!
Om ca sådär 10 år har jag nog någon "plan" där inne att jag ska bo super bra, fin bil, gård osv..
meeeeen, de e ju bara en dröm !


Igår fick jag hem Linnisen igen =)
Gick till stan med min pappa o skulle se om något var öppet för o köpa mjukglass..
 men det var det ju inte så vi gick hem o åt glass istället!
Linnéa red på morfars rygg en stund!


 Sen vart det mys med tjejen!
idag har vi vart på arbetsförmedlingen och hos Jossie !
Hos Jossie drack jag kaffe och så åt vi lunch, Linnéa åt glass o sov !
Sen gick vi ut till en lekpark..
Dit kom min pappa förbi o hälsade på en sväng, sen åkte han till min faster för min farbror hade rökt fick åt mig som han lämnade hos faster T
ÅÅåhh så gott!
Jossie o jag bestämde oss för en picknick,
Så vi handlade allt där till, platsbestik + tallrikar, bröd+Taco ost, tomat, potatissallad, festis, plommon och vattenmelon !
+ att vi hade den rökta fisken!

Juust ja Jossie.. Såpbubblorna, vart tog dom vägen ??!!!! hahaha

Gott o mysigt vart de o mätt vart man ju oxå!!

Sen gick vi vidare till stan o lekte där vid lekparken en stund
där Js bror va med dottern, o de kom vääldigt bra överäns Linnéa och Filicia!
O nu tvärslocknade Linnisen !


Älskar min tjej <3
Hon gör min dag helt underbar !!  <3


Kommentarer
Postat av: din kompis

haha de är nog kvar hos mig;P haha

2010-06-07 @ 21:31:56
Postat av: Syster

Hade du fått rökt FICK sa du ? :P

2010-06-07 @ 22:30:22

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0