Jobb :D

Fick sådär lite plöstligt jobb idag :D
Men roligt är det, och jag trivs på mitt jobb !
O trivs nog ännu bättre i slutet av månaden !!


Fick 7 veckors sommar jobb!
Vilket känns sååå jääkla underbart skönt!
Mpste bara planera in massa barnpassning!
men tur jag har mina söta föräldrar som ställer upp=)

Jaha, vad saknas nu då?
Linnéa och en bil !!!
Men Linnéa har jag ju varannan vecka..
O bil får jag ju låna pappas vrålåk om det behövs!
Men skulle va så underbart med en egen bil!
Men men, blir ett senare projekt i mitt liv!

Imorgon blir det ut på äventyr om jag inte får jobb ;)
Det ska bli så otroligt SKÖNT och roligt, Med min vän ;)
Mer får ni veta imorgon kväll då jag fortfarande inte kan skriva ut vad som händer !
Kanske få ni bilder imorgon oxå ;)

har även suttit o läs igenom en massa papper en gång till!
varje gång blir man LIKA förvånad att man verkligen läser DET, och inget ändras!
Fattar inte hur en människa bara kan!
Snacka om o varit lurad!  Men men
Får lägga detta bakom mig nu typ, vilket ska bli otroligt skönt,
gå vidare och tänka på mig och Linnis
Boj, har även fixat en speciell grupp jag ska medverka i till hösten!

Ha de gott alla underbara läsare!

Älskar min underbara tös <3


Kommentarer
Postat av: lilla jag

hallo jag tror bara att du blir mer irriterad ju mer du läser.. men tur det blev som det blev!!! kram

2010-06-03 @ 08:37:06

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0