Jahopp!

Då va mamma veckan redan slut !!
fan att den ska gå så himla fort !
men det gör nog denna vecka oxå!
MASSA planerat..
Har inte en enda dag då jag inte har något planerat alls !
Inatt sov Linnéa o jag iaf hos min mamma.
 eftersom jag  började jobba 6:45 idag, så ville jag inte dra upp Linnéa så himla tidigt.
O så får ju även jag "sovmorgon" om vi sover där :P


Imorgon ska vi på samtal, skriver med om de imorgon ;)
jag längtar faktsikt efter de, ska bli riktigt roligt =)

Idag har man jobbat delad tur..
Är sådär skapligt trött nu..
Ska nog sova vilken minut som helst !
*fattar inte varför jag äns tänker eller skriver så,
då jag vet att jag ändå inte kommer kunna somna nu*

Jahopp, tänker fortfarande inte skriva ut vad som händer i veckan!
Längtar till fredag/lördag iaf =)
Fredag ska jag iaf åka till en stad, som kanske inte känns så bra!
**Gå vidare**


ÄLSKAR min tjej <3<3<3


Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0