igång!

Fick igång pärlan idag!  =)
O vet ni hur happy jag är ?! :D
Nu är det lite fix bara innan den kan köras på vägarna (inklusive besiktning)
Imorgon kommer några delar till bilen hem iaf!
Hmm. Bilen måste få ett namn ! help me !!!???

Idag har det vart fullt ös medvetslös ungefär!!
Degerfors först o fick deligering, sen informationsmöte, sen soc 2 ggr..
Skulle ta kort hos soc så jag kommer in på jobbet..
LITE roligt bara ..
När kortet skulle tas lät det typ såhär:
Hon: jaa, då ska vi se om det funkar då!
Jag: Haha nej det gör det inte, jag fastnar inte ;) 

Kortet tog o jag åkte därifrån..
Efter ca 20 minuter ringer hon o säger att det inte blev något kort..
Hahaha.. Såå jävla klockrent när jag sagt att jag inte kommer fastna på kortet..
O de gjorde jag inte heller.. hahah..
 men 2a gången jag va där gick det bra..
Sen åkte jag o hämtade upp pappa..
Åkte till bilen och STARTADE den!!
Tog en runda runt kvarteret för o kolla läget bara med bilen
Pappa körde o han tyckte den gick gör bra ..!
O jag satt bredvid o bara va sååå HAPPY !!!
Men lite osäkert o köra då den stått en tid o bromsarna inte är korrekta än..
efter de åkte jag hem till pappa o åt pizza.
 sen till dagis för o kolla läget på Linnéas sommar dagis, sen till jossie på en snabbkopp..
O sen HEM o ta de lugnt !!!

Imorgon ska jag hämta min kusin i örebro!!
(som jag träffat 1 gång i hela mitt liv, o som jag inte äns viste att jag hade då)
Kan säga att denna helg kommer bli SUPER rolig !!!

Fick inte träffa min lille tjej idag heller =(
Hon skulle ju vart med till dagiset..
O imorgon skulle jag hämtat henne för att hon skulle vart med hos mamma en stund o träffa min släckt..
Men stackarn har blivit sjuk =( 

Saknar Linnis sååå mycket  <3<3


Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0