Helgen

va helt perfekt =)
Massa släckt på besök hos mamma, alla skulle sova kvar och det va riktigt roligt !!
massa gott o dricka blev de oxå ;)

SkÅÅÅL!!
Säger mamma som fyllde 50 år!
(hon dricker aldrig alkohol, har inte gjort på flera flera år..
 men igår tog hon allt lite av varje ;)
   )


Morbror och hans barn..
Alicia, Pontus och kristoffer




Morbror Lasse och Jonny på bild  =)



Morbror Anders och hans fru


Pappa kom dit en stund oxå =)
pappa, min syster Eva och Jag på bild



Och min mormor



plus massa mer folk som inte kom med på bild..
 va ca 20 personer om inte mer.. I en liten lägenhet!
Roligt va de, glömmer aldrig !  <3

Nu har jag min kusin här !
Han ska sova på soffan här och åka hem till Hedemora imorgon...
Andra gången vi ses i våra liv, o samma med kristoffer som va högre upp.

Han är liiiite bög.. Låt bilden få tala ;)

Synd bara att har puma märket innåt..;)


Tycker väldigt mycket om min släckt, på båda sidorna, mammas och pappas
Så himla roligt att fått kontakt med släckten på mammas sida !

Linnéa kom även hem idag igen !
Så underbart at ha henne hemme Älskar henne mest  <3<3


Kommentarer
Postat av: Eva

STYLING!!

2010-06-21 @ 21:39:24

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0