Bad o sol !

Lite bilder !

Igår i frödingsparken med Mirjam och Filippa!


Igår tog jag en bild när jag höll på att kamma Linnéas hår !
Åh gud långt o fint hår hon har !



Igår på stranden med Jossie, tobbe och Laura!
Linnéa bar o bar på hinken med vatten o sand i. stark tjej =)


Linnéa och Filippa posar lite idag på stranden =)
Filippa sträckte dock ut tungan väääldigt snyggt, som jag tyvärr inte fick med på bild!


Har tyvärr inte köpt någon baddräckt till skruttan än, så de e trosor och Linne som gäller än så länge!
Men snart köps en baddräkt också in =)

Linnéa är en RIKTIG badkruka har jag märkt! haha
Hon är i med fötterna, om äns de! 
Men hon tycker iaf det är roligt på stranden, även om hon inte vill bada så värst!
Hon satt på huk förut vid vattnet o lekte, rätt som de va kom de e våg o skvätte på Linnis
Hon blev ju ledsen.. hehe !
Men snart tror jag hon vill gå i vattnet mer, steg för steg får man ta med henne!
Ni som läste bloggen för lie över ett år sen, vet att då hade vi ett H*lvete och få henne o bada hemma i badkaret oxå, men nu tycker hon iaf det är roligt, men inte duschen!

Älskar min ögonsten!
Kan stolt säga att jag är mamma till världens bästa o vackraste prinsessa <3


Kommentarer
Postat av: mirre

Våra små fotomodeller=) så söt dom=)

2010-07-06 @ 22:27:25

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0