Pulka åk..

I förmiddags va vi uppe hos Mirjam o filippa, käkade frukost o lunch ! tack =)
Sen gick Linnis o jag hem o Linnis "sov" middag...
Då hade vi bestämt med mirjam att vi skulle ut o åka pulka med barnen..
Hade bara 1 pulka ( Linnéas)
Så vi började knalla mot frödingsparken 10-15 min i snön..
det gick hur bra som helst, Linnéa satt längst bak och Filippa framför..
Inge klagomål, barnen verkade tycka de va roligt !

Väl där så ville jag självklart ta pulkabacken ensam :D Wiihoo!
Men Linnis blev helt förstörd att mamma åkte pulkan en gång, så hon skrek..
Mirjam åkte en gång, då vart filippa Ledsen.. Så var det ingen idé för vi hade 2 skrikande barn på en kulle!!
Vi bestämde oss för att sätta barnen i pulkan o gå hem
HUR gick de ?! inte så bra...
Linnis gallskrek och ville INTE sitta i pulkan, PANIK !!!
Hur tar vi oss hem, jag orkar inte bära Linnéa så långt! never
Vi gick till konsum, för o köpa festis till dom o få dom på andra tankar än den hemska pulkan..
De gick inge vidare..
Så då gick vi hem till mirjams  kille som bor i närheten, så mirjam kunde sen gå hem o hämta bilen o köra hem mig och Linnis !
jaaa, de va de roliga slut..! Jag somhade hoppats på mycket roligt pulka åk.. men men !
Sussie är ändå så glad !
Älskar min tjej mest av allt <3


Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0