morgonen!

Såhär kan en morgon hos Familjen K se ut !!!


Eller nej, den brukar inte se ut så, men idag gjorde de de

jag stog i badrummet o tog på mig linserna.
O kraassscchhh hör jag bara glas krossas i mitt sovrum, o så hör jag Linnis börja gallskrika..
Jag sprang in i full panik, fattade vad som hänt..
Linnéa hade vält en stor spegel som står på golvet..
Jag trampar i all glas, slår i tå o knä o nåt vet inte vad.
Allt för o få upp Linnéa snabbt då hon sitter i mitten av all glas och trösta henne,
men då vart hon ännu mer ledsen för hennes nalle låg ju oxå där under,
så jag trampade tillbaka och hämtade den, gick ut till soffan o satte oss.
Hon va som vanligt igen
Har kollar igenom hennes kropp så hon inte har glas någonstanns,
hon hade en liten bit i foten som jag tog ut med pincett..
förvrigt har hon bara några små sår på benen och ett blåmärke på armen!
Antagligen stog hon framför den och buttade eller kom emot den hårt, så den välte mot henne..
Hon föll ner och fick spegeln på sig, så hon krossade allt glas med sin lilla kropp..
Men som tur är så gick allt bra med henne, det är jag riktigt glad för...
det kunde gått riktigt illa om hon kanske stog bredvid o fick träbrädorna på sig eller så..
Nej fy, så får jag inte tänka, måste tänka att det gick förvånat värt bra



Här har vi en bild på henne från här om dagen !
lilla skrutten är så vacker !!
Min tjej !!!





På måndag åker hon till Stefan igen !
Hon har varit hos mig i tolv dagar förutom en natt då hon sov hos mamma och en dag va hon hos Stefan..
Men snart är allt "normalt" igen med varannan vecka !!

Nu ska vi gå upp till mirjam när hon vaknat så barnen får leka av sig lite,
dom hinner nog inte träffa varandra något mer denna vecka !!
Älskar Linnéa <3


Kommentarer
Postat av: erika

vilken tur att det gick bra med din lilla flicka.

jo tack det är bra ltie sugen på snus bara hehe hur är det själv med er då?kramar

2010-01-09 @ 15:36:32
URL: http://minimini.blogg.se/
Postat av: erika

jo det hade ju kunnat göra det, förstår verkligen att du vart rädd.

jag vet inte ska försöka göra det nu denna månad eller början på feb får se lite.

kramis

2010-01-10 @ 08:04:26
URL: http://minimini.blogg.se/
Postat av: Anna

hon är så söt så :) fin i nya mössan.

men du är tråkig som bara uppdaterar varannan vecka :P

2010-01-12 @ 17:46:49
URL: http://liselle.blogg.se/
Postat av: Manilla, älskar min Liam

Hej hej .

Vilken tur hon hade där med spegeln att det gick såppas bra.

Hittade hit genom en annan blogg.

Söt dotter du har :)

Kikaade lite i din blogg, den verkar intressant, alltid kul att läsa andra mamma bloggar :).

kram !

2010-01-14 @ 20:34:38
URL: http://maanilla.blogg.se/
Postat av: Louise

Tur de gick bra med kickan =)

Stor hon börjar bli gumman =)



Kram på er.. ;)

2010-01-16 @ 00:00:58

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0