gav inte upp!

Jag gav inte upp pulka åket!
igår va vi med Anna, Hon passade skrutt medans jag tvättade ! Tack gumman!

Sen på eftermiddagen så gick vi hem till Anna.. där vi skulle åka pulka..
hade vagnen med oss OM det inte alls skulle gå..
men Linnis verkade jätte glad att få åka pulka :S
Så vi gick till en liten liten kulle bakom Anna, jah åkte först!
Sen åkte Linnéa oc jag några gånger, hon skrattade och tyckte de va skit skoj :D
O de tyckte självklart jag med, Men jag fattar inte hur jag har vågat åka från höga backar när jag va mindre, om det kittlas i magen o man är halvskraj nu i en pytteliten backe.!
Kanske kan det bero på att jag åkte bob en gång när jag va liten och fick ett superfult ärr på läppen..
Kan lägga in bilder senare =)

Jaja, idag har min kusin i hennes Dotter vart här på förmiddagen,
 o nu på eftermiddagen kommer min pappa, kanske min faster oxå!

Så jag ska väl ta tag i disk och plockning nu !
Fattar inte HUR 1-2 barn kan stöka ner nåt så grymt ?!
Linnis är expert på att riva i allt !!
men det gör inget.. Hon gör mig bara lycklig !!

Älskar min skrutt <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Så lite så, ställer ju upp när ja kan självklart :)

Får se när vi ses i veckan, kanske kan ses torsdag eller fredag efter du slutat o så?

2010-01-04 @ 16:37:18
URL: http://liselle.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0