bilder!!

Som ursäkt för min dåliga update på sista tiden så får ni några bilder o njuta av :D
*Jag gör iaf*

I kristinehamn körde Linnéa bil..
Men när min pappa stoppade i en 10a så bilen skulle börja gunga o låta ville inte Linnea vara med mer..
hehe, då blev hon rädd, eller nåt.. Men hon tyckte iaf de va roligt o sitta i till en början !




Igår när vi gick hem till Anna Ville hennes lillebror köra vagnen..
tror han är 8-9 år..
Så sött, gick väl lite sådär lagomt vingligt, men han va duktig!
Är väl typ första gången han kört en barnvagn..
Anna gick med o höl en stöttande hand o styrde rätt..


Jo, Max är oxå Linnéas kille.. Hmm
De sa hon igår på dagis när vi hämtade henne o berättade att max skulle komma..
Så sött..
O max blir så generad när man nämner det..
men vem vet, om sådär typ 20 år kanske ;) Haha

Älskar min tjej <3


Kommentarer
Postat av: Syster

kanske Max o Linnéa blir kära någongång i framtiden? Vem vet...

2010-01-23 @ 22:01:48

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0