NUDÅ

Som jag lovat er kommer här en uppdate :D
Går efter punkterna på¨förra inlägget....

*En vecka på USÖ!
Japp, sist när jag fick hem skrutt hade hon feber, på dagen åkte vi till vårdcentralen och där fick hon pencillin, men när vi kom hem sov hon, sen satt hon i mitt knä, andades jätte konstigt och jag fick knappt kontakt med henne,jag lutade mig bak i soffan med henne i knät och tittade på mitt underverk, hon tittade på mig och sen "försvann" hon typ bara, pupillerna va jätte små och hon bara la sig på mig och somnade.. 
Riktigt otäckt..
 jag beslutade då att ringa sjukvårdsrådgivningen för råd, de sa att vi skulle åka till örebro aktuen med henne..
Sagt o gjort !! o där blev vi kvar i 6 nätter..
Första dagarna va jobbiga, hon va dålig, fick både syrgas, dropp, o medicin
Lägger ut lite bilder på min skrutt!

Lillan sover, många sladdar..
En till droppet, en till syrgasen(den vita tratten)
O en till saturationsmätaren som sitter på tån..



Här får hon medicin via injektion..
Hon är så duktig mig tjej <3



Här går Linnéa själv med droppställningen..
Så duktig, och det tyckte hon va roligt oxå.!





Det va en jobbig mamma vecka med Linnéa, men vi fick besök varje dag iaf..!
Kan säga att PIPPI LÅNGSTRUMP äär Linnéas favorit film!!
Pjuuuhh den har gått HEEELA vecka , Om o om igen..
Men allt för min tjej !!
Tack Annbritt och heikki ( Farmor o farfar) för ni hjälpte till, först kom på dagen för o kolla läget o körde oss till vårdcentralen, o sen på kvällen för hon blev så konstig o sen körde oss till USÖ !

vet inte vad jag ska skriva mer om den veckan!!

*Hemma sjuk en vecka
Säger ju allt att Linnis lyckades smitta mig oxå..

*Begravning i dalarna
Min morfar gick ju bort i december, o självklart blir det ju begravning då..
Den va väldigt speciell, träffade släckt som jag aldrig äns har träffat eller inte träffat på några år!
(Släckt menar jag då mammas syskon)
Så det va en "rolig" begravning, men värdefull oxå..
Så nu blir det att hålla kontakten, har fått mailadresser till alla och även addat några på Facebook..
förhoppningsvis kommer mammas bröder när mamma fyller 50 år i sommar, det ska bli riktigt roligt =)

*Kalas för Linnéa
Och nu till det POSITIVA i mitt inlägg..
Lillan fyllde 2 år i lördags !
OJ så står hon är nu, så himla medveten om allt, hon minns, kan berätta, och man förstår henne med vad hon vill..
Hn pratar så hon pratar, hon gör sig helt förstådd (vissa slang)
Hon är så duktig min tjej, hon tyckte nog de va roligt o fylla år. hon sa de själv
"Linnéa fyller år"
Fick massa roliga paket o så.. Hon öppnade så himla nykiket..
Har en bild när hon blåser ut ljuset på tårtan som jag och min syster bakade !
tack för hjälpen=)



Grattis till min stora tjej <3

Annars har de inte hänt så mkt mer..eller ja, räcker med de som hänt nu faktiskt..!!
ha varit en del med Killen oxå =)


Älskar min tjej <3


Kommentarer
Postat av: Eva

Skönt att hon är bättre nu. tyckte så synd om henne som är så liten, och så sjuk.

Hoppas hon håller sig frisk nu!

Kram kram

2010-02-16 @ 14:25:36

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0