STOLT!

Måste bara få berätta min stolthet =)

Idag va min tjej så stor!
Hon hade badat, så då tog jag inte på blöjan, tänkte nej nu ska hon allt få gå utan och hoppas hon vill kissa på toan!
Frågade henne några gånger om hon ville kisse, nej nej nej.. hepp, bara vänta då tänkte jag!
Tillslut svarade hon JAAAA o sprang till toan, satte sig och kissade på en gång!
Hihi, första gången hon kissade på toan hemma,
hon var varken vilja kissa på pottan eller toa, hon har gjor de 1 gång för lääänge sen bara!

( Ska ju inte berätta att hon tyckte de va roligt o kissa på toan så hon kollade ju på stålen, och rörde sig samtidigt, så de vart ju kiss lite överallt på toan, men de gör inge, nämnde inget om de o hon sa inget heller att de kom utanför)
Hehe!

Men sen efter de skulle vi åka till min faster Teija o fika, då skulle jag ju självklart sätta på henne blöja (tyckte jag)
men hon tyckte själv att hon va stor och inte behövde blöja på sig
OK, Fine! tog på henne trosor och shorts, o packade ner extra trosor och byxor, tog med en plastad frotté o la på bilbarnstolen o åkte iväg.
Va tvärsäker på att hon skulle göra något, men neej då, hon höll sig, o va torr heela tiden hos Teija, va på toan några gånger men det kom inget då..
Sen vidare till faster Sinikka, där ville hon kisse ute så jag drog ner byxorna o lyfte upp henne, men de kom inget, men efter en stund så kissade hon ner sig på grädmattan!!

men jag tyckte hon va sååå himla duktig o inte ville ha blöja på sig o va utan så pass länge ändå!
Hoppas det håller i sig så hon iaf kan kissa vara utan blöja mer o mer!


Jaja, vart ett litet blöj inlägg!
men ni behövde inte läsa om de va ointressant, skriver bloggen för min egen skull, och för att få " berätta" om Linnéas utveckling...
Sen finns det säkert fler småbarnsförälder som läser min blogg som har barn i samma ålder, då kanske de är roligt för dom o läsa iaf ! haha

Jaja !
Vet inte vad jag ska skriva mer..
Idag när jaga jobbade va Linnis med Moster Eva och min mamma!
Fick en dag imorgon med me jobb, då ska hon vara hos min pappa !
Hmm!

Ha de gott alla läsare, skriv gärna vilka ni är som läser och länka gärna till eran blogg eller så om ni har någon =)
Jag älskar o läsa bloggar =)



Kommentarer
Postat av: Celina

Vad roligt :D Tack!

Ja, jag menade dig. Du satt och nördade där när du var gravid och efter det blev jag fast. Planerade barn, blev gravid, småbarnsförälder osv.. Hoppas att vi ses snart <3

2010-08-06 @ 20:33:41
URL: http://raow.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0