Stolt !

Får man skryta om sin dotter ?
Tänker jag göra vilket ni vill eller ej, ni behöver inte läsa ;)

Idag kom Mirjam och Filippa hit vid 13:30, vi förklarade för Linnéa att Filippa inte har blöja på sig utan kissar på toaletten nu, hon är stor tjej!
Linnéa valde direkt att ta av sig blöjan, sätta sig på toan och kissa !
Jag va väldigt skeptiskt till att hon skulle kissa då hon bara gjort de en gång tidigare, för alla andra gånger sitter hon typ 2 sek sen säger hon att de inte kommer något..
Men tjii fick jag, för idag satt hon en stund, o kiss kom de ! *Stolt mamma*
Linnéa fick sen bara på sig trosor och byxor, sen gick hon utan blöja hela eftermiddagen och kvällen!
Kissade på toan 3 gånger under dagen, inte nåt i trosorna o sa till själv att hon skulle kissa !
Så himla duktig är hon !
Hon sa även att hon ska kissa på morfars toalett imorgon då hon ska vara där medans jag jobbar!
Så imorgon när vi vaknat åker nog blöjan av direkt, hoppas hon går med på det:)
Hoppas detta leder till att hon vill vara blöjfri nu! Iaf dagtid..

Igår fick ni läsa om att hon va sjuk ?
Det är hon inte alls, inte idag iaf, liiite snorig o någon hosta, men inge märkvärdigt !
Så de va nog bara något tillfälligt igår eller något som inte ville slå ut =)

Älskar min stora tjej <3

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0