länge sen nu !

Japp, de blir mer sällan att jag uppdaterar nu!
Men vad roligt är de för er o läsa, idag har jag jobbat  ?!
Ska någongång lägga upp bilder på tjejen igen !
Hon kommer hem igen imorgon, ska bli underbart o ha henne hemma en vecka till
O i veckan jobbar jag bara 3 dagar vad jag vet än så länge.. Så de blir mys =)
Igår blev Linnis 2½ år =)

Igår hade jag en sjukt trevlig kväll med AK mfl!
=)

börjar även närma sig flytt för mig o skruttan!
Ska bli underbart skönt o få upp dubbelsängen igen !
Det blir inte så ungdomligt så som jag har det nu !

äähh, skiter sig detta!
Har ingen motvation o skriva och vet inte vad jag ska skriva !

Älskar min tjej <3

Kommentarer
Postat av: AK

Jo det var superkul !! Helt nöjd var jag förutom att Patrik åkte hem och att vi inte fick vissa kort =P

2010-08-14 @ 22:38:39

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0