förlåt

Förlåt igen, men nu har jag haft data haveri
O vet ni, ALLA mina bilder är borta!
Tur jag har de kvar på telen o kameran iaf!

Det har väl inte hänt sådär mycke sen sist jag skrev !
Fått hem Linnis igen = Underbart <3

Har tänkt en del, Speciellt på detta år
Det är nog mitt livs mest händelserikaste 7 månader tror jag!
*Haft ett förhållande
*Flyttat - O har ännu en flytt på G
*Blivit singel
*Fyllt år
***** Som ni aldrig får veta******
*Rättegång o allt därtill
*Blivit bilägare
*Besiktat min första egna bil och allt där till
*Sett en nära lämna jorden
* Varit på 2 begravningar
*Varit på 2 bröllop
*Lärt känna massa släkt jag inte "känt" förut
*Träffat massa nya roliga människor överallt
*Börjat jobba
*Blivit undersköterska (Bevisat världens att jag vist kunde)
Och så mycke mycke mer !

Men fattar ni, de känns otroligt mycke..
O under alla dessa punkter, finns så mycke tankar, värderingar o lärdom!
Jag hade en period jag va nere på 0!
NU känner jag att jag mår som en prinsessa,
Kunde inte få de bättre än vad jag har nu!
O med de menar jag att jag har nog allt..
Linnéa, ege hem, egen bil och underbara vänner & familj/släkt!
O så ställer ni er frågan, men en Kille/man då ?
EHm, nej, är det verkligen så viktigt ?
Efter mitt senaste förhållande, känner jag nu, jag vill verkligen inte ha någon!
Inte än, kanske är jag inte redo efter allt ?  Eller så mår jag för bra?
*Men vist, står han framför mig så föser jag ju ej bort han* ;)
Jag trivs bra med att inte ha något förhållande, Skönt o bara få vara ifred, göra precis som man vill,när man vill o hur man vill!
Utan att få frågan, När kommer du hem, vilka va med, vad gjorde ni, vad åt ni, vad pratade ni om OSV !!
Men vist, ibland saknar man någon att dela sånt "onödigt" med oxå!!

Jaja, nog om mitt liv!
Kanske va lite öppen, Men jag vill ni ska veta att jag mår så attans bra idag!
Jag syftar nästan det mesta till att jag mår bra, för jag har lagt *det* Bakom mig!
Mina närmsta vet vad jag menar med *det*
Så detta va inget inlägg för att klaga eller så, utan för att bara få skriva av mig en stund!

Just ja, har haft en till tanke ett tag nu.
Det är 9 månader tills jag fyller år..
Men nu på senaste dagarna har jag tänkt på min födelsedag!
Jag kommer inte fira den, inte som jag känner nu..
Vill ta den dagen som vilken dag som helst på året, Vill inte bli uppvaktad igen...
Inte för att vara oförskämd, men för *det* jag gått igenom, så vill jag helt enkelt inte fira min dag igen!
När jag fyller 30 (jämt) Kan jag väl bju på en kopp ;)
Men det tåls o tänka på i 9 månader till, men som jag känner nu så behövs det inte firas, ser ingen mening i det !

Jaja, nog om allt ! haha

Linnis sover så sött i sin säng, jag ska nog med snart ta natten!
Imorgon är en ny dag =)

Älskar min tjej, hon gör min dag värd att gå upp på morgonen <3


Kommentarer
Postat av: charlotta sundh

du är så stark min vän. <3 all stolthet till dig. och du Ensam är stark. jag anser inte heller att ett förhållande är så vikigt . det kommer när dte komme r. hahahaha.

2010-08-03 @ 00:11:29
Postat av: jag

hmm du bort vist fira din födelsedag och större än någon annan gång, du har mycket att fira nästa gång du fyller om du förstår vad jag menar. sträck på dig och tänk på att du van du lyckades!!! Det är ett händelserikt år du har haft både på gott och ont;P

du är bäst många kramar

2010-08-03 @ 06:23:47
Postat av: AK

Man behöver ju ingen kille för att må bra, singel livet är väldigt skönt det oxå !!

2010-08-03 @ 12:38:12
URL: http://tankaralaak.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0