flytt!

När ska du flytta ?
"I september" säger jag lugnt, eej vafan de e ju september om 2 dagar ?
De går ju såå attans snabbt.. Slog mig nyss tanken då att september är ju snart!
måste nog börja packa lite smått, vill inte ha stress som jag fick sist..
Fredag- Om en vecka ska du va ur lägenheten..
Inte ett dammkorn va packat...
Men som tur är så kanske jag ska börja köra iväg källaren nästa vecka, eftersom Carro bor ju i huset så hon har ju nyckel.. börjar med det tråkigaste :)
Hoppas verkligen att katrinedalskrogen har tagit in sina utemöbler INNAN jag flytta, vilket inte är så troligt, annars vette tusan vart vi ska ställa släpkärran.. När jag flyttade hit körde vi ju upp på cykelvägen/gågatan..
Men de går ju inte om de har sina möbler, o de e ju oftast bilar på parkeringsfickorna utanför

O flytt hjälp ? De har jag väl ingen heller direkt, Pappa, men han orkar ju inte ta soffa, tvättmaskin o allt själv..
O jag orkar ju inte bära allt de heller utan o drutta omkull o få soffan över mig..
fast iof, OM JAG SÄLJER SOFFAN INNAN, någon intresserad ;) ?? Så slipper vi ju bära den iaf..
Då tänkte jag vara utan soffa innan jag flyttar...

Idag kom Linnéas farmor och farfar hit med henne imorse !
Hon va jätte glad o sprang emot mig o kramade mig hårt... / Kärlek /
Sen vart de mys, gick till ÖoB med nya vagnen., Linnéa verkade gilla den iaf..
Jag tyckte den va OK, eftersom jag är så kort ..   (156,5 cm) Så va den lite för hög för mig..
Men men, växa upp kommer jag väl aldrig o göra för den delen :P

Kaffeabsinens
Riiktigt nice. Not !!  Sov 3 timmar brevid Linnéa förut, hade dundrande huvudvärk ! Inte ballt !
Sen åkte vi till Anne för Linnéa skulle vara där medans jag åkte *dit* ni inte få veta ...

Nu blire chill !!

Kan tyvärr inte lägga upp bilder än... Har inte funnit någon sladd till mobilen.. Sjukt jobbigt !
Men titta på bilden nedanför på min soffa..  ;)

Älskar min tjej <3

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0