...

Nej, jag tänker sluta be om ursäkt för att jag inte bloggar så mycke längre..
Ni får helt enkelt ta de som de bara..

De har väl inte hänt sådär mycke sen i söndags när jag skrev!
Inge nytt o komma med!
Eller jo, kanske, har nu gått bredvid på ett annat "lag" det va bra och MYCKE bilkörning!
Fattar inte hur jag kan trivas så himla bra i hemtjänsten!
Men jag gört!

Bjussar på min skönhet oxå <3







Har en annan frisyr på henne nu, som jag tänkte försöka ta kort på så fort hon sitter still en sekund ;)
Hehe

Imorgon är det redan fredag!
helt sjukt vad veckorna går fort fram denna sommar!
Snart bär det av för flytt o flyttstäd för min o Linnis del!
Kommer dock passa på o göra de en vecka då hon är hos Stefan för att kunna göra allt så smidigt som möjligt!
Denna flytt är jag ju helt "ensam" om, och det är fruktansvärt skönt!
Har även börjat på en träff en gpng i veckan som har med *det* att göra.!

tror dock jag avrundar här!
Skulle kunna skriva hur mycke som helst,
men ointressant läsning då isf ...;)

Vill förästen ha ny bloggdesign !
Får ta de när tiden finns!


Älskar min tjej <3





Kommentarer
Postat av: Celina

JAG VILL GÖRA!!!!!!!!!!!!!!?

2010-08-19 @ 21:32:35
Postat av: Celina

Det är på lördagen den 28 men jag tror att de åker fram och tillbaka samma dag :) Ska ge henne extra mycket tårta! Loooovar

2010-08-19 @ 21:42:49

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0