ensamt!

Japp, nu är de den ensamma veckan igen =(
Tycker faktiskt inte om de...
Men men, jobbar 5 dagar, så de ska väl gå fort..
Stefan ska till o med han henne en extra dag.
För jag jobbar delad nästa söndag, då kom vi öveärns om att vi flyttar en dag istället..

Igår va vi i degerfors hela dagen!
Först på maknad, sen på gårdsfest!
På marknaden åkte Linnéa 2 karuseller
Mamma fick gott åka med i en av dom (gratis)
Linnéa tyckte det va roligt..
Sen fick hon 100 kr av pappa till ballong,
så hon köte en ballong och en gnällande, gående låtande hund!
AnnaKarin va med oss på marknaden!
Btw så har AK svikit mig och flyttat till Filipstad..
Jag tyckte inte de va så himla snällt gjort..
men men, hon vill väl bli någe vettigt haha ;)

Sen efter marknaden va de gårdsfest även kallad för pensionärsfest!
Jag tycker inte de är så himla roligt o va med massa gamla och grilla korv..
men min pappa tycker det är roligt, och även Linnéa
Och de gamla tyckte de är roligt när Linnéa kommer dit oxå..
Men nästa år OM det infaller på min vecka tänkte jag nog lämna Linnéa där själv med pappa,
så behöver inte jag vara där ! haha
Ja den som lever får se ;)

Nu är de bara slapp på hög nivå!
Jobb imorgon,  lön på fredag, då blir de Örebro med Carro för shopping !!
Kanske Karlstad istället ? Ja de märks va de blir !!

Blä
Nu känns de som jag bara skriver massa strunt, men de gör jag ju med !
Ni behöver inte känna er tvingade o läsa. jag skriver för tidsfördriv !!!

den 4e september är de rosenström på statt !
Dit ska vi!
Förfest hemma hos mig blire !
Faan vad röj =)

Älskar min tjej <3



Kommentarer
Postat av: AK

Hahaha, ja, AK the Svikare ^^ men jag tycker om dig ändå vet du <3

2010-08-22 @ 21:05:15
URL: http://tankaralaak.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0