BVC o laga bil

Igår va de måndag på "pappavecka"
O vet ni, jag fick träffa skrutt ändå=)
För de vankades 2½ års besök.. inte klokt vad stor hon är nu!
Hon klarade "testerna" galant!
Vadå, trodde heller inget annat.. ;)
Allt va normalt med henne 94½ cm o 14,8 kg!
Både jag och BVC sköterskan hade förberett oss detta besök med gallskrik
(vilket är fullt normalt när vi är på BVC)
Men icke denna gång.. Hon va jätte glad och pratade på som vanligt!
"nalle va ju sjuk" sa hon! haha
Hon är så himla söööööt min tjej !

När jag åkte dit knövlade min bil!

Min kära bil, tänkte "nu är de kört" o va hel depp!
Eftersom både volvon o audin jag/vi haft tidigare har typ varit så som min bil va igår..
Jag frågade Stefan lite snällt om jag kunde köra hem dom så han fick "känna" på hur bilen gick(som en påse nötter)
men han ville bums gå..
Men snäll som han va följde han med till bilen o bad mig starta upp den så han fick kolla o lyssna, Jo vist, jag va inte bara nojjig för de va ju något fel!
Felet va dock bara att den gick på 3 cylindrar.. Hmm. jaha? så han stoppade snällt in tändstifskabeltjofräs där den skulle vara igen .. Sååå gick bilen som på moln igen.. Min pärla det <3  haha
Jag grunnade o va nojjig för varför bilen gick så konsting, o jag är väl typ nollad när de gäller bilar..
Neej inte riktigt, men laga o kolla fel är väl inte min grej direkt!
Jag vet vart gasen sitter ;) behöver jag veta så mycke mer ? ;)  Haha


Celina !!!!!!!!
Va de bloggdesign du ville fixa åt mig ?? Gärna för min del =)
Har tröttnat på denna rosa nu, och vill ha nytt i fräscht !!!!



Älskar min Linnéa  <3

Kommentarer
Postat av: Celina

JAAAAAAAAAAA!

2010-08-24 @ 22:30:02

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0