Arbetslös!

Skulle då inte palla o vara arbetslös!
Eller jo, jag är ju faktiskt de nu !!
Men hoppas på väldigt mycke jobb, detta är fan inge roligt !
Beundrar er som vart arbetslösa länge o verkligen pallart !!
jag har varit ledig i 2 dagar nu + Inte haft tjejen!!
Det suger !!
Förut har jag ju alltid haft skola eller så oxå,
så helt sysslolös har man ju inte varit !
Men nu helt plöstligt..
Är de såhär de ska vara i några år frammåt tills man får en fast tjänst.?
Jag pallar det inte !!  Uhää...
Längtar till imorgon o helgen, då är de JOBB ! + shopping imorgon!
Sen söndag gör jag min sista dag, men hoppas självklart på mer jobb efter det
ringde igår till vik skaffaren, o de fanns inga jobb än så länge, men hoppas de kommer in!
Dett funkar inte o bara dega .. tänk att jag tröttnat efter 1½ dagar ?

Älskar min tjej <3

Kommentarer
Postat av: AK

Förstår dig, usch vad trist... =/ Jag komme r hålla tummarna stenhårt på jobb nu !! =D För dig alltså =)

2010-08-26 @ 16:00:15
URL: http://tankaralaak.blogg.se/
Postat av: Celina

Hihi, ja det blir lite knasigt. Det var roligt att dom kom hit iaf :)

2010-08-29 @ 21:57:23
URL: http://raow.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0