Sääängen väntar :D

Min stora underbara säng väntar på mig just nu !!

Japp, idag har man jobbat..  (gått bredvid för o lära mig) 
riktigt roligt vill jag lova, Idag kände jag att jag med jobbade riktigt bra !!
Dom ringde i förmiddags o frågade om jag kunde jobba imorgon på riktigt..
men tyvärr så har jag obligatorisk lektion i skolan, så det gick ju inte..

Efter skolan imorgon, blir det först en tripp till krhamn.
Sen efter de blir det en tripp till skåne för att hjälpa en kompis o köra fram o tillbaka
Ca 11 timmar o köra ensam kan bli lite väl långt..
Så jag hänger på o kör, vilket jag älskar ju o köra bil ...

I helgen va vi på tivoli, de va roligt..
ska lägga upp bilder, men jag orkar inte göra det idag faktiskt..
Jag bara lovar o lovar er bilder, men aldrig får ni några..
Ni får tjöta lite på mig ;) 

Får väl se vad helgen mer har o bjuda på då...

Saknar min lille tjej väldans mycke..
Vill ha henne hos mig nu o kramas i massor.
*kramsjuk gos med min tjej*
men på söndag kommer hon till mammi igen =)

Älskar Linnéa mest av allt <3


Kommentarer
Postat av: Celina

Roligt att det går bra:D

2010-04-23 @ 08:00:52
URL: http://raow.blogg.se/
Postat av: Amanda - Mamma till Milo ♥

Tack =) Jo då här är allt bra =) Hur är det med er då ? =)

2010-04-23 @ 09:49:34
URL: http://nollnionollattanitton.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0