min dag

Japp, nyss fyllde jag ju år som ni såg i mitt förra inlägg..
Tänker inte skriva något mer om födelsedagen, men än att nu är jag singel, och ska absolut inte ha någon kille igen, eller på bra länge iaf...
Nu är det bara jag och Linnéa o alla underbara goa vänner och familj <3

Vill skriva av mig lite, men det behövs inte, har vänner och familj och prata med istället
vilket känns skönt!

På fredag är det planerat en liten fest hos Jossie, det ser jag fram emot väldigt mycke!

Jag saknar min Lille gumma så himla mycke..
Vill bara ha henne i min famna o krama om henne, berätta att jag älskar henne högt över allt annat, o så får jag naturligtvis höra tillbaka att hon älskar mig..
Ibland kan hon bara komma fram o ge en krama o säga att hon älskar mig..
Det värmer i mamma hjärtat kan jag lova
Finner inga ord för nåt!

Imorgon blir det en tripp till dfs o hälsa på mor o far o hälsa på...

Älskar min underbara dotter Linnéa <3


Kommentarer
Postat av: erika

finns här om du behöver vännen tveka inte. massa kramar från erika

2010-04-08 @ 19:16:13
URL: http://minimini.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0