Linnéas ord!

Linnéa stor och drar vagnen fram o tillbaka med nallen i:

Jag: Ska nalle sova?
Linnéa: Aaa
Jag: men då måste väl nalle få nappen?  (försöker att linnéa ska ha så lite napp som möjligt)
Linnéa: Nää, Nalle har ingen mun..
Jag tänker, förut har hon ju gett nallen nappen o inte tänkt på att han inte har någon mun.
jag: Lägg nappen vid nallen så kan han hålla i den när han sover
Linnéa lägger nappen vid nallen
Jag: Så, nu kan nalle sova gott
Linnéa: Näää, nalles ögon kan inte blunda, nalle kan inte sova då..

Smart tjej jag har.. men shit, hon kanske har kommit på att nalle är ju bara en nalle o inte är som oss med öga,näsa mun.. hahahah

Linnéa ska även kissa på min toa...
Ja vist, hjälper henne o håller i henne medans hon sitter på toan
efter typ 5 sekunder ska hon gå av toan för "det kommer ju inget" säger hon,
sen torkar hon sig, både fram o bak *duktig tjej* slänger pappret i toan och spolar .. (ca 3 ggr)
Är det ett tecken på att hon kanske vill börja gå på toa istället för blöja ?

EVA:
Vi satt i soffan förut, o hade förklarat för linnéa ett par timmar innan att vi skulle åka o träffa moster nästa helg!
Efter några timmar säger Linnéa
"nästa helg Linnéa åka till moster" !! Heheh såå söööt !!!

( då ska vi åka på bröllop i kolsva, och träffa våran släckt på mammas sida ( som vi inte känner), det ska blir riktigt riktigt roligt :D   framförallt o träffaa min riktiga mormor som jag inte träffat sedan 2003 = 7  år sen ...)


Älskar min underbara tjej <3


Kommentarer
Postat av: Syster

hehe så söt hon är ':D

Ska bli kul att träffa er! Saknar Linnis så mycket.

Jag vill sitta bak i bilen med henne när vi åker hem :D

2010-04-25 @ 22:40:04

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0