Hej o hå!!!

Mycke och stå i nu !!

Nu har jag min mamma vecka med skrutt.
Idga har mamma o pappa varit här, sen gick Linnéa o jag upp o mötte Jossie !
Käkade på Kinan i stan, sen va vi till lekparken en stund med Linnéa.4
chockad vart jag när hon ropar
*Kom o köpa bajs* I en sån där "kiosk"
sen gick vi hem, då kom Sofie o hennes vovve,
en engelsk springer spaniel, alltså såna som mina fastar har som brukar vara hos mig ibland!

Det är mycke tankar, funderingar o känslor jag har nu!
Men det kommer att ordna sig alltihopa på ett eller annat vis!
Tänker inte skriva ut här vad det handlar om!
Jag har mina vänner och familj och prata med och det känns skönt!
de jag tänker på hela tiden nu..
Tiden läker alla sår ..
Det är inte osynligt ..

Denna vecka ska det bli mys med Linnéa, skola och vänner!
Ska även joba första gången på torsdag, det ska blir riktigt späännande =)

Kram alla
Älskar Linnéa <3


Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0