Fyllt år..

Idag har man fyllt år.. Linnéa kunde dock inte vara med för hon är hos stefan och han hade väl planerat in något annat, men jag pratade iaf med henne i telefonen:-) har fått lite av varje.. Tvättmaskin av mamma o pappa:-) presentkort, vin, blommor, lotter, tavla.. Sen nu på kvällen kom jossie o sofie hit.. Jossie fick jag lite av varje som ni ser på bilden..:-P Hehe go hon är..: tvål, handdesinfektion, blåbärssoppa, binda, tamponguppforare, 2 dagenstidningar, en flaska sprit, bok, sugrör, servetter, tuggummi, halstabletter, parfym, ljus, handduk,klubba.. Hm undra om jag glömt något som låg i alla paket jag öppnade från jossie o Tobbe som hon hade slagit in en o en.. Haha hon är rolig... Saknar min tjej jätte mycke.. Hade gärna vilja att hon varit med idag o ätit tårta o säkert sjungit för mig för det kan hon ju.. Men underbara tjej... Älskar henne mer än något annat!<3 har ju även nästan fått sommarjobb i dfs, så imorgon ska jag ringa om tider jag ska få jobba förhoppningsvis nästa vecka.. Nu skrev jag från mobileo igen, så därför är det inga radbyten o så..

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0