Bubbla

Jag lever i en bubbla..
Allt kretsar kring en sak, går inte få bort!
Är ständigt påmind!
Har en bubbla runt huvudet, jag lever i den, världen utanför finns bara!
Jag ler utåt, men inåt gråter jag..
Hur blir slutet ?!
skriver inget mer om den saken...
då undrar ni bara vad det är, och det berättas inte för de som inte har med saken att göra!


Idag har jag farit o flängt av lite överallt av vissa anledningar...

Varit med Mirjam och Filippa idag, lägger ut bild imorgon för jag orkar inte hämta kabeln till datorn från mobilen...
Vi va till frödingslekparken och där lekte barnen, åkte kana, lekte i sandlådan och gungade.!
Sen gick vi hem till Mirjam o käkade.
Linnéa o jag cyklade vidare o mötte upp Jossie, sen gick vi hem till mig..
Linnéa gick själv från arbetsförmedlingen o hem
Men den vanliga punkten vid Willys så vill hon inte gå en meter till..
men jag ger mig inte, tillslut kommer hon vänja sig med att få gå själv!

Det är så när vi handlar på Willys eller är i lekparken i stan, så vägrar hon o gå själv hem..
ALLTID! fråga mig inte varför eller så..
Men till Willys går hon snällt o håller handen osv..

Imorgon ska jag till skolan( där va jag även idag)
Torsdag ska jag till degerfors o jobba första gången =)
Då ska pappa hämta Linnéa på dagis, det tror jag hon blir jätte glad över !
Fredag ska jag bort..
Lördag kanske vi ska på tivoli !

Älskar min tjej så oerhört mycke <3
Hon är så söt på alla sätt o vis, till o med när hon är sur !! ;)


Kommentarer
Postat av: erika

okej hoppas att det löser sig vännen, finns här om du behöver prata bara att slå en pling.jodå har inflammation och eksem i örat på nått vänster annars bra.kramar

2010-04-13 @ 22:07:26
URL: http://minimini.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du klarar det här !!

2010-04-17 @ 11:07:49

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0