wiiiie

Snart kommer min lilla Linnéa hem <3
Saknar henne så mycke !
Ska bara tvätta lite lakan o hennes kläder, som jag glömde sist ja tvätta *Klantarsle*
Hur i helsike kunde jag glömma hennes tvättkorg.. haha
Men men, hon hade inte så mycke tvätt, men skönt o få bort de iaf  !

Men om 5 timmar kommer hon <3 
Det ska bli underbart =)

Hade tänkt lite såhär,
Att veckorna när jag har henne så ska jag plugga de extra timmar hon får vara på dagis..
O varannan vecka ska jag plugga nästan jämt.. hehe
Eller ja, inte riktigt kanske, men ska lägga allt krut på Linnéa o plugget nu !!
Vill verkligen göra de, vill bli något !
Så man kan få jobb och dra in lite pengar,

Älskar Linnéa mest av allt !!


Kommentarer
Postat av: jimmy

ja tycker det låter som en jätte bra plan=) tur att man har mål för det måste man =)

2009-09-06 @ 11:59:44
Postat av: Celina

You go girl!

2009-09-06 @ 14:56:07
URL: http://raow.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0