wiihoo !!

För en gång skull, kan jag väl säga att jag har perfekt ekonomi !
för en gång skull, jag har unnat MIG själv !!
Mirre o jag va en snabbis till örebro när Hennes dotter va på dagis,
Hanlade 5 toppar/tunikor för 800, sen va vi till Ikea, där köpte jag nya kuddar till sängen, en snygg stor lampa till vardagsrummet, och en handduk..  O en pall till Badrummet åt Linnéa
det va enda barnsaken jag köpte, för nu va det min tur att unna mig själv
Jaa ibland får man vara lite ego tycker faktiskt jag =)
Och mirre va lika duktig som mig, fast hon köpte inget till Filippa, utan bara till henne själv..
 jaa 2 mammor va och shoppade, bara till sig själva.. Egoister va ?
Men barnen har redan allt o lite till faktiskt, nu va det mammornas tur =)

Såå Ja, Lite fattigare fick man bli idag, och mycket nöjdare =)

Ikväll ska jag vara chaffis, mer säger jag inte =) Hehe
Nu ska jag ut med hunden, duscka och plugga !
kanske fixa vardagsrummet om det finns tid över !!

Älskar och saknar Linnéa jätte mycke !
Vill träffa henne NU, men ska iaf ringa och prata med henne sen


tack för era kommentarer =)


Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0