Vart ska jag börja ?

Han vill inte, han vill inte vara vän, han vill inte prata med mig
Han sa det själv nu...
FAN oxå, han tycker heller inte att vi ska träffa Linnéa när hon är hos den andre föräldern !
Han tycker inte vi ska "lura" henne att allt är bra, att vi ska lura henne att vi är kompisar.
Men hallå¨, SA vi inte att vi skulle vara kompisar?
Eller va de bara tomma löften?


Vad har jag gjort för fel?
Vad har jag gjort för o förtjänat det här..

Vill träffa Linnéa NU
De här gjorde ju inte saken bättre...
dröjer flera dagar innan jag FÅR träffa henne
Min egna dotter, jobbigt när man inte äns får träffa henne..
Jävla hennes pappa !!!!!

Älskar Linnéa mest av allt !
Saknar henne, så de gör ont!
Vill träffa henne NU..
Vill att allt ska vara bra.

Här sitter vi och ritar förra veckan, då allt va toppen =)




Tur man har denna underbara hund hos sig iaf nu!
En hund sviker aldrig, även fast jesper är en KILLE !!!







Enda som är tipptopp nu är min ekonomi
Alltid nåt positivt i allt


Kommentarer
Postat av: charlotta sundh

Jag finns här gumman det vet du . behöver du hjälp eller vad som hälst så finns ja <3

2009-09-15 @ 19:23:55
URL: http://charlotta90.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilket pucko! Rent egoistiskt av han! Det bästa för ett barn är att träffa sina föräldrar regelbundet. Man lurar inte ett barn bara för att man försöker hålla sams inför barnet, barnet behöver inte veta att det finns osämja. Stackare...förstår att du saknar henne!

2009-09-15 @ 20:44:21
Postat av: Emelie Elises mamma

men är han omogen eller, ni har ju ett barn tillsammans ni kommer alltid vara bundna till varandra vare sig han vill eller inte varför då inte ta den enkla vägen och vara vänner för erat barns skull.. Vilken idiot ursäkta mig men blir riktigt förbannad.. Hoppas det ordnar sig iallafall.kram

2009-09-16 @ 12:48:15
URL: http://brunettempan.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0