Sjuk..

Japp, Jag är sjuk, kom igår smygandes när jag va hos pappa i degerfors och åt..
O när jag kom hem tog jag tempen, visade feber..
Skickade ett mess till Stefan och frågade om han hade lust o ta Linnéa igår istället !
Hör o häpna : Han svade på en gång att han kommer om en timme =)
Skrev tack att han va snäll o att jag tar henne från nästa lördag istället !
Så skrutt åkte redan igår, jag kände mig väldigt "tung och hänig"
men se det positiva istället, hon kommer ju en dag tidigare =)
När hon åkt så la jag mig o SOV ! O så härdligt de va..
Idag känner jag med oxå tung och hängig, men är bättre nu ! har tagit alvedon

jaja, får väl se vad dagen har o erbjuda, ta de lugnt antar jag!
Hör o häpna ENNU en gång: Jag har fixat Linnéa leksaker, plockat bort de som hon är för stor för!
OCH en jäkla hög med nallar som just nu ligger på hennes matta som jag inte riktigt vet vad jag ska göra av..

Ska bara rensa henner kläder, men det görs nog till veckan det orkar jag verkligen inte ta itu med nu..



neeepp, ha de gott allesammans
orkar inte sitta vid datorn heller..
Älskar min underbara flicka <3


Kommentarer
Postat av: Syster

Inte kul att vara sjuk.. verkar som alla är dåliga nu.. Bara hoppas du inte blivit smittad av den där influensan!



Söt hon är Lillan. kan inte förstå att tiden har gått så fort sen hon kom till världen.

2009-09-13 @ 15:34:07

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0